VZW Scouting Lint

VZW_logo

Wat is VZW Scouting Lint?

VZW Scouting Lint is de vereniging die instaat voor het onderhoud en het beheer van het patrimonium van Scouts Lint, ‘t Luytershof.
Dit patrimonium wordt ter beschikking gesteld voor onze scoutsgroep Scouts, Gidsen en Akabe Lint.
Door het verhuren van het lokaal beschikt de VZW over een onontbeerlijk kapitaal dat terug wordt geïnvesteerd in het lokaal en het terrein. Zo kunnen onze leden in een piekfijn lokaal en op een super terrein hun zondag beleven.

‘t Luytershof is een jeugdverblijf type A. Meer info over het lokaal vindt u hier.

Wie zit er in VZW Scouting Lint?

De VZW bestaat uit leiding van Scouts, Gidsen en Akabe Lint, VEROS Lint, geëngageerde ouders en sympathisanten.

De raad van bestuur:

Christophe Conrad (Voorzitter)
Lu Claus (Penningmeester)
Boas Boertolin (Secretaris)
Tiemen De Meester (Verhuur en lokaal)
Quinten Van Meerbeeck (Terrein)

Het bestuur:

Jona Verstraelen (Afgevaardigde Groep)
Kevin D’Hondt (Afgevaardigde Veros)
Oscar Verschaeve (Afgeveaardigde groep)
Michael Van Craen (Afgevaardigde Veros)
Sam Pierco (Afgeveaardigde groep)
Sébastien Maricaux (Afgevaardigde groep)

De werkmannen:

Maarten Van Mol
Stijn Borhhijs
Wout Engelen

VZW Scouting Lint houdt elke maand een tussentijds vergadering. Hier worden problemen gemeld en aangepakt, lopende werken besproken en nieuwe werken afgesproken.

De VZW is steeds opzoek naar nieuwe leden om haar team te versterken.
Dus bent u een Handige Harry of gewoon super geëngageerd? Twijfel dan niet om de VZW te contacteren.
We ontvangen u met open armen.

VZW: vzw@scoutslint.be