A-Tak

Wat is de A-TAK?

Akabe

De A-TAK is een groep opgericht door leiding en ex-leiding van Scouts Lint. Aangezien Akabe stopt op je 21 vonden we het jammer afscheid te moeten nemen van deze geweldige kinderen. Het is dus eigenlijk een vervolg op de Akabegroep van Scouts Lint. In deze groep is ieder kind met een fysieke of mentale beperking wel of niet uit Akabe welkom.

Wanneer gaan de activiteiten door?

1 keer per maand vindt er een A-TAK activiteit plaats. Na inschrijving ontvang je van de A-TAK leiding zeker en vast hier meer informatie over.

Hoe kan ik me inschrijven?

Inschrijven kan je doen op de inschrijvingspagina van deze site. Vermeld bij ‘Opmerkingen’ dat je je inschrijft bij A-TAK, welke beperking jouw kind heeft en of hij/zij reeds in een Akabe groep zat voordien. De A-TAK leiding zal u dan zo snel mogelijk contacteren met de juiste informatie.
De gegevens van leden die voorheen in Akabe Lint zaten bevinden zich nog steeds in ons systeem. Zij mogen worden ingeschreven via het “huidige leden” formulier, zo hoeft u niet alle info nogmaals in te vullen.

Hoeveel bedraagt het lidgeld?

Het inschrijvingsgeld per kind bedraagt €45,00 (€33,60 verzekeringsbijdrage en €11,40 werkingsgeld).
Het rekeningnummer waarop u het lidgeld mag storten is: BE97 7450 2630 4449, op naam van Scouts Lint.

Leiding: atak@scoutslint.be

De A-PARTY

A-TAK organiseerde 23 januari de A-PARTY, een fuif voor kinderen met een fysieke en- of mentale beperking in de lokalen van Scouts Lint.
Het was een avond vol heerlijke muziek, dansjes, polonaises, een prom king en queenverkiezing, lachende gezichjes en pret, veeeeel pret. Zeker en vast tot de volgende editie !
Hieronder kan je enkele prachtige plaatjes vinden van deze geweldige avond. Tot de volgende !
Klik op een foto om naar het Facebook album te gaan.