Tweedehands

Omdat kinderen nu eenmaal niet stoppen met groeien en nieuwe kleren al snel niet meer passen, hebben wij een tweedehandswinkeltje met allerlei scoutskledij aan lage prijzen!
Ben je zelf op zoek naar nieuwe kledij voor je kapoen? Extra speelkleren voor je welp of een nieuw hemd voor die jojo? Ben je dringend op zoek naar een kledingstuk mag je mailen naar: tweedehands@scoutslint.be.

Wij zoeken steeds kledij om onze tweedehands aan te vullen. Breng te kleine of overbodige scoutskledij mee naar de vergadering en geef ze af aan iemand van de leiding. De nieuwe eigenaars zullen jullie heel dankbaar zijn!

Prijzen

€ 5,00 Broeken
€ 5,00 Rokken
€ 5,00 Hemden
€ 5,00 Truien
€ 5,00 T-shirts Hopper
€ 2,50 T-shirts Scouts Lint
€ 5,00 Welpenpet
€ 5,00 Das
€ 3,00 Gamel
Gratis Geblutste gamel

! Onze tweedehandskledij is uitsluitend bedoeld voor leden van onze groep. Wij geven een vergoeding van 5 euro voor binnengebrachte kleding. U kan natuurlijk ook iets in ruil krijgen indien u iets uit de tweedehandsvoorraad wenst !

Uniform op maat

Is iets niet meer tweedehands beschikbaar en is het moeilijk om een nieuw uniform volledig te financieren? Wie gebruik maakt van verminderd lidgeld, krijgt in de Hopper automatisch korting op het uniform. Je krijgt 60 procent korting voor een hemd en 50 procent voor een broek, rok of trui.

Inventaris

Verantwoordelijken: tweedehands@scoutslint.be