Kapoenen

Werking

• Iedere zondag, behalve de eerste zondag van de maand.
  • Tijdens examenperiode van de leiding meestal avondvergaderingen.
  • Steeds van 14u tot 17u, tenzij anders vermeld staat in het kompas.
  • 5 minuten te laat? Kapoen naar achter brengen/sturen.

Uniform

• Hemd niet verplicht bij kapoenen.
  • Uniform bevat: (speel)broek of rok, t-shirt en das.
  • Voor tweedehandskledij kan u terecht bij tweedehands@scoutslint.be
  • Badges: kapoenenteken, jaarkenteken en groepslintje delen we gratis uit. Het dasschildje krijg je samen bij de aankoop van de das. Bij de scoutswinkel kan je terecht voor het België/Europalintje, Vlaanderen en Provincie Antwerpen. Deze komen op het hemd, uitgelegd hier. Aangezien hemd niet verplicht is bij de kapoenen, kan je ze ook op t-shirt of trui naaien, maar dat is niet aan te raden.

Vragen/afmelden

Wij houden doorheen het jaar een aanwezigheidslijst bij. Dit doen we om te vermijden dat kinderen heel weinig naar vergaderingen komen en dan mee gaan op kamp zonder dat we ze echt kennen. Daarnaast is het handig als u uw kapoen afmeldt in geval van afwezigheid. Op deze manier hebben wij als leiding een idee van het aantal kapoenen dat we kunnen verwachten.

Leiding: kapoenen@scoutslint.be